WeakWood Throne
Något hemskt har hänt i kungariket WeakWood... Otäcka odjur drar omkring och folk bli allt mer olyckliga för varje dag. Det hela började när den nya kungen tillträdde. Ta reda på vad som är fel i tronrummet! Res fritt på skateboard eller med båt, prata med befolkningen, utför uppdrag och besegra monster för att få XP, uppgradera färdigheter som styrka, smidighet och magi, hitta guld i hemliga kistor, köp och hitta kraftfulla vapen och rustningar samt brygder och andra tillbehör. Förbättra dina attribut och hitta en stridsstil som passar dig för att förbereda dig inför den sista resan österut... till kungen slott! På den här farliga vägen är fienderna ännu starkare, men de är inget mot vad som väntar dig i den ultimata striden!