Wasteland 3 (PC)
I Wasteland 3 är Colorados öde avgörande för hur det går för Arizona. Du är en Desert Ranger som kämpar i motvind för att hålla Arizona vid liv när Colorados självutnämnda patriark meddelar att han är beredd att hjälpa dig om du utför ett jobb han bara kan anförtro en utomstående: rädda hans land från hans egna tre blodtörstiga barn. Wasteland 3 är ett postapokalyptiskt rollspel från inXile entertainment med taktiska strider, flera timmars utforskande och en djup berättelse som ändras utefter dina val och är full av vändningar och svåra moraliska beslut. Spela själv eller tillsammans med andra och anpassa din grupp med förmåner och förmågor utefter din spelstil, och sätt din egen prägel på fordonet Kodiak så att det blir en kraftfull krigsmaskin. Det blir inte lätt att rädda Colorado, men Arizona räknar med dig ... så se till att lyckas.