Vinebound: Tangled Together
Vinebound är ett roguelike med fokus på samarbete för 1–2 spelare där turen att attackera hoppar fram och tillbaka mellan karaktärerna. Kan er vänskap överleva Garden Lands botaniska kaos? Utvalt innehåll: - Äkta samarbete – Sammanbundna av en ranka blir varje steg en laginsats och varje felsteg en potentiell katastrof, så planera nästa drag... eller frodas i kaoset! - Smakfulla vapen – Skapa vilda kombinationer! Pumpabomber, marängbumeranger, heta såser och många fler! - Kaotiska arenor – Undvik lavaväggar, glid fram på is och kämpa mot storslagna fiender på oförutsägbara arenor.