Verlet Swing
Hämta änterhaken och kliv i en surrealistisk feberdröm En excentrisk värld där konstiga saker händer. Dör statyer stirrar på dig och du där så fort du rör något av allt omkring dig. Detta är Verlet Swing – ett abstrakt gatlopp som förvandlas till allt konstigare och mer utmanande banor allt eftersom du svävar fram genom skumma landskap fyllda med koikarpar, pizzabitar och andra bisarra hinder. Nyckelfunktioner: 100 nivåer fyllda med fartfyllt svingande Allt mer surrealistiska banor att svinga dig igenom Gradvis högre svårighetsgrad. Bara mästersvingaren kan ta sig till de sista nivåerna! Se hur duktiga du är på att svinga med poängtabeller och Challange-läget Integrerad castingfunktion med Mixer (endast på Xbox One)