Valkyria Revolution
Under revolutionens efterskalv måste Jutlands elitsoldater, kända som Vanargand, slå sig ihop för att besegra Ruzi Empire och stoppa självaste döden - Valkyria. Med en djup, gripande historia fylld av politiska intriger, ett krigssystem som blandar strid i realtid med taktisk strategi, en fantastisk visuell stil och mycket mer kommer Valkyria Revolution att föra spelarna till frontlinjen av ett desperat krig. Utrustad med avancerade manavapen och kraftfulla ragnite-besvärjelser kommer de härdade krigarna i Anti-Valkyria Squad att bekämpa hotet som utgörs av Valkyria. Men Amleth Gronkjaer, Vanargands befälhavare, döljer en fruktansvärd hemlighet. Är han vän eller fiende till landet han svurit att beskydda?