Until the Last Plane
Sköt ditt eget flygfält, ta hand om piloterna, reparera flygplan och förbered dig på att möta fienden! Det här är berättelsen om några av de som stred under andra världskriget – de modiga piloterna och de smarta ingenjörer som hjälpte dem genom att fixa deras flygplan. I Until the Last Plane sköter du underhållet och driften av ett flygfält. Spendera dina militära resurser klokt, rekrytera piloter och bygg rätt reservdelar till flygplanen. När planen är fixade är det dags att skicka ut nästa skvadron på ett avgörande uppdrag! Spelupplägget i Until the Last Plane är varierat, utmanande och anpassningsbart – från att reparera flygplan och driva din verkstad, till duster och handgemäng, varvat med minispel som går ut på att bomba olika mål under uppdrag m.m. Hela cykeln, från förberedelser till verkställande av uppdrag, presenteras med unika spelmekanismer. Bemästra dem alla för att hålla krigsmaskinen igång så att din sida vinner kriget.