Ultimate Solitaire Collection
FLER ÄN 400 PATIENSSPEL VÄNTAR! Fördjupa dig i Patiensvärlden med över 400 spelvarianter, inklusive klassiker som Klondike, FreeCell, Spider, Forty Thieves, Pyramid och många fler! Upptäck originalpatiensskapelser som du endast hittar i denna samling. Denna samling är en dröm som går i uppfyllelse för en patiensentusiast. ANPASSA, SPELA OCH ERÖVRA Anpassa din patiensupplevelse med ett urval av kortlekar, bakgrunder och spelalternativ. Ge dig ut på en resa genom olika platser och lås upp nya kort och bakgrunder för att berika din upplevelse. Oavsett om du är en erfaren spelare eller nybörjare inom patiens, erbjuder denna samling oändlig nöje och utmaning för alla. TRÄNA DIN HJÄRNA Patiens är inte bara ett spel; det är en mental träning som är både avslappnande och stimulerande. Oavsett om du vill fördriva tiden med en klassisk favorit eller utmana dig själv med en unik variant, är patiens det perfekta sällskapet för att fördriva tiden samtidigt som du håller din hjärna skärpt. Dyk in i en värld av kort, strategi och oändlig underhållning. Är du redo att bemästra konsten att spela patiens? GÅ MED I DEN ULTIMATA SOLITÄRSAMLINGEN Gå med i "Ultimate Solitaire Collection" och börja din patiensäventyr idag med oändliga spel, anpassningsalternativ och spänningen att låsa upp nytt innehåll. Tävla med spelare från hela världen om förstaplatsen i topplistan. Gör dig redo att blanda korten och spela dig till patiensmästerskapet!