Tricky Thief
Grabba stöldgodset och håll dig utom synhåll medan du smygande glider från vägg till vägg! Gör dig redo för en smygande version av brickbaserade glidpussel då du navigerar de hjärnkittlande kamrarna i Tricky Thief! Axla rollen som en hal inbrottstjuv där du håller dig tätt intill väggarna i varje rum och samlar mynt medan du överlistar patrullerande vakter genom dussintals top-down, single-screen-nivåer i charmig, minimalistisk 3D-stil. Kan du lista ut det mest effektiva sättet att hantera varje situation för att bli en mästertjuv?