TramSim: Console Edition
Urban Transport kommer till liv i TramSim: Konsolutgåva! Upplev fotorealism I de två europeiska städerna Vienna och Munich, oavsett var i världen du befinner dig, och kör realistiska spårvagnar på en mängd olika linjer. Rusa efter tidtabellen och möt unika utmaningar, det finns spel för alla smaker! Upptäck hjärtat av underbara Vienna, Austria, genom 2 linjer omgivna av grönska och klassiska byggnader, ombord på de moderna Flexity-spårvagnarna och retro Typ E2-vagnarna. Transportera passagerare med den unika R2.2b-spårvagnen genom Munich, Germany. Detta är en plats rik på historiska byggnader utspridda över 3 linjer. Båda städerna är befolkade med dynamisk vägtrafik och fotgängarbeteende, såväl som AI-spårvagnstrafik. Tillgängligt för alla, alla får vara med och ha kul! Börja med nybörjarläge, lär dig i handledningarna och behärska konsten att köra spårvagn. Passagerarna i Vienna och Munich väntar i TramSim: Konsolutgåva!