Tormented Souls 2 Demo
Återvänd till klassisk survival horror i den här speciella demoversionen av Tormented Souls 2. Upplev den inledande delen av spelet, där Caroline tar sig fram genom de klaustrofobiska korridorerna i ett dunkelt kloster, i jakten på sin försvunna syster.