Tokyo 42
Tokyo 42 är ett supersnyggt isometriskt skjutspel i en öppen värld. Du är falskt anklagad för ett mord du inte begått och tvingas ut i en värld av lönnmördare, dödliga företagsintriger och ... stridskatter. Vrid på kameran för att se varje vinkel av den här snyggt illustrerade versionen av Tokyo och upptäck en mängd olika vapen, hemligheter och berättelser. Din skicklighet som skytt, kulornas fysik, din smygförmåga och personsimulering spelar alla en viktig roll i det här färgstarka kinetiska äventyret. Ett berättelseläge för en spelare i en öppen värld och en rad lägen för flera spelare väntar i det här unika och kritikerrosade actionmästerverket.