Tiny Hands Adventure
Borti bor i Dinoburg. Han har många vänner och älskar att spela fotboll med sitt skollag. Men det finns en sak som Borti vill ändra på: han vill göra sina armar längre! Följ med den lille killen på hans resa för att hitta den bästa lösningen på hans små händer och armar. Utforska flera unika världar, hitta samlingsobjekt och tackla bossar för att uppfylla Bortis drömmar! Äventyret börjar nu!