Tilting Tiles
Tilting Tiles är ett unikt rörelsebaserat pusselspel. Styr brickan genom varje nivås miljö samtidigt som du samlar alla föremål inom rörelsegränsen. Ditt mål är att hitta den mest effektiva vägen som möjligt. Undersök varje nivå noggrant för att lösa dig genom terrängen med hjälp av speciella rörelser och miljön till din fördel för att hålla dig inom rörelsegränsen. Tilting Tiles är en minimalistisk pusselupplevelse byggd på en enkel premiss som innehåller pussel som provocerar djupt tänkande. Kan du vägleda den förlorade brickan till seger?