Thunder Paw
Thunder var ute och spelade boll när han plötsligt hörde en explosion i närheten av huset. Han blev rädd att det hade hänt hans föräldrar något och rusade hem – men det var ingen där. Han fann bara ett brev som sa att hans föräldrar hade blivit kidnappade! Nu är det upp till Thunder att rädda dem! Ta hand om fienderna med hjälp av ett ordentligt vapen! Varje slagen fiende lämnar efter sig specialobjekt som gör ditt vapen ännu kraftfullare. Spelinslag: * 20 olika spelnivåer och 5 olika miljöer att utforska! * Vacker pixelgrafik * Uppgradera ditt vapen genom att samla specialobjekt från dina fiender * Kämpa mot fem svåra bossar som alla utmanar dig på olika sätt!