The Surge 2 - Premium Edition
Välkommen till Jericho City. Pansarklädda soldater driver igenom krigslagar, robotar går bärsärkagång och en mörk, växande nanostorm tornar upp sig över staden. Utforska denna ödelagda metropol och slåss mot brutalt motstånd i oförlåtande strider. Hugg och slit av kroppsdelar för att komma åt utrustning med The Surge 2:s dynamiska lemlästarsystem. The Surge 2 - Premium Edition inkluderar hela spelet och allt säsongspassinnehåll, inklusive den storybaserade expansionen The Kraken samt DLC med alla nya vapen och kroppsskydd. The Kraken Upptäck sanningen bakom VBS Krakow som mystiskt har strandat vid Jericho City! BORAX-I Quantum Mace Smasha dina fiender till den femte dimensionen med den här mäktiga klubban! Public Enemy Weapon Pack Ge dig ut på jakt efter 13 helt nya vapen, från plundrad CREO-utrustning till nanitinfekterade stavar! Jericho’s Legacy Gear Pack Slå dig ut ur staden med brutala BEAST Tank Buster, eleganta Kyoko Hacker Suit och Jerichos officiella Firetails Mascot!