The Persistence
The Persistence, 2521 yılında uzayın derinliklerinde kaderine terk edilen bir koloni yıldız gemisinde hayatta kalman için sana meydan okuyor. Çıkmaza düşen, arızalı ve kara deliğin amansız çekim kuvvetine kapılan "The Persistence", korkunç ve ölüm saçan yaratıklara dönüşen bir mürettebat tarafından ele geçirildi. Güvenlik Memuru Zimri Eder'in bir klonu olarak The Persistence'ın güvertelerinde ilerleyerek sistemleri onarmak ve geminin parçalanmasını önlemek tamamıyla senin ellerinde. Kaynak topla, kabiliyetleri geliştir ve bu rogue benzeri bilim kurgu ve korku oyununda cephane dolusu silah üret.