The Pathless
The Pathless kommer från skaparna av ABZÛ och är ett mystiskt äventyr med en pilbågsskytt och en örn i en stor skog. Pilbågsskytte och falkenering Bli jägaren, en mästare på pilbågsskytte som reser till en mystisk ö för att bryta en mörkerförbannelse som lagts över världen. Bygg ett band mellan dig och din örnvän och sväva genom luften. Flyg akrobatiskt och gör fantastiska trickskott med ett unikt pilbågssystem som gör att du kan skjuta medan du rör dig i hög hastighet. Utforska en öppen värld Skapa en egen väg genom en vacker öppen värld full av hemligheter att upptäcka. Res igenom dimhöljda skogar, grönskande ängar och snöiga bergslandskap. Upptäck öns mörka historia, lös pussel i gamla ruiner och avslöja uråldriga hemligheter. Jaga fördärvade andar Enorma, fördärvade andar lurar i skogen. Använd din skicklighet för att jaga dem. Men se upp så att du inte själv blir den jagade. Ge dig in i episka strider mot de förhäxade bestarna för att ge landet ljuset tillbaka. Bandet till din örn och världens öde står på spel.