The Elder Scrolls Online: 14000 Crowns
Köp 14 000 Crowns att använda i butiken The Crown Store. I spelets butik, The Crown Store, kan du köpa unika husdjur, riddjur, kläder till din karaktär samt andra virtuella varor och tjänster.