GÅ MED I EN COMMUNITY MED 30 MILJONER SPELARE! Gör dig redo för en höghastighetsresa genom USA och upptäck en av de mest fullkomliga körupplevelserna i en öppen värld som någonsin skapats. The Crew 2 har allt du behöver för en oförglömlig upplevelse, med tillgång till gratis innehåll, nya spellägen, banor, fordon och evenemang som läggs till varje säsong. Ge dig ut på den amerikanska motorsportscenen, upptäck spännande landskap och välj dina favoritfordon bland flera hundra. Upplev spänningen och glädjen i att tävla över USA medan du visar vad du går för i en rad olika discipliner. Spela in de spännande ögonblicken och dela dem med ett knapptryck – berömmelsen är din! Spela med upp till sju vänner online. Xbox Series X: Slå på prestandaläget och upplev The Crew 2 i 60 fps! Nyhet: Spela The Crew 2 offline eller online med det nya hybridläget som är ute nu! Utforska både originalupplevelsen online och det nya enspelarläget.