Teratopia
Rensa landet från ondskefulla inkräktare och rädda dina vänner i det här färgsprakande och actionfyllda brawler-spelet i 3D! Förena dig med Tucho i hans kamp att rädda sina vänner och befria det färggranna och groteska invånarna i Teratopia! Ta dig igenom 13 unika zoner, fullpackade med fiender som vill överta ditt hemland. Men frukta icke! Tack vare den starka vänskapen teratopier emellan ni tillsammans möta och besegra släktet av röda inkräktare genom att förena era olika förmågor.