TEKKEN 8 - Heihachi Mishima
Heihachi Mishima, Kungen av Iron Fist, går med i turneringen! Han blev besegrad efter en storslagen slutstrid med Kazuya, och antogs vara död efter att ha kastats i brännhet lava. Innehåll: - Heihachi Mishima som spelbar karaktär *Detta DLC finns också tillgängligt i produkterna Deluxe Edition, Ultimate Edition och Deluxe Edition Upgrade Pack. Se till att du inte köper dubbelt.