Sweet Witches
Spela som de söta häxorna Praline och Vanille som använder sina magiska stegar och unika krafter för att samla det godis de förtjänar! "Ta dig an över 50 farliga nivåer i över fem unika världar, ensam eller i lag med en annan spelare. Är ni fler än två som vill spela? Inga problem: utmana de två antagonisterna Anis och Reglisse i ett spektakulärt kampläge för upp till fyra spelare."