Swapshot (Xbox & PC)
Använd ditt teleporteringsgevär för att lösa pussel och nå högre plattformar i ett charmigt 2D-äventyr! Gör dig redo för ett intensivt plattformsäventyr med den modigaste lilla tjejen av alla! I Swapshot tar du kontrollen över denna orädda hjältinna utrustad med ett teleporteringsgevär. Ditt uppdrag är att övervinna en rad olika utmaningar i en 2D-värld fylld med hjärnkittlande pussel. Utforska 35 noggrant designade nivåer fyllda med förrädiska, vassa pålar och smarta fällor. Använd ditt gevär för att träffa teleporteringsblock och omedelbart byta plats med dem och öppna upp en värld av strategiska möjligheter.