Superhjältarna
Ta på dig superhjältemasken och ge dig ut på superhjältarnas lekplats! Spela tillsammans som mr och mrs Incredible, Frozone, Violet och Dash för att rädda Municiberg med era otroliga krafter. Utforska staden, besegra Omnidroid, bekämpa Underminer och stoppa Screenslavers hypnotiska planer. Besegra alla för att legalisera superhjältar igen!