Super Woden GP
Känn spänningen i 90-talets isometriska racingstil! Kan du nå motorsportens toppskikt? I Super Woden GP kämpar du dig upp från botten, med begränsade resurser och liten budget, till att tävla i de stora mästerskapens laddade racingtävlingar. Köp en billig bil för att kunna ställa upp i dina första lopp, använd sedan vinstpengarna för att skaffa allt bättre bilar och tävla i större tävlingar och avancera hela vägen upp till toppen! Tävla i en mängd olika lopp, arkadlägen, uthållighetstävlingar och mycket mer i det nostalgiska, isometriska racingspelet Super Woden GP. Super Woden GP är inspirerat av 90-talets genreklassiker, erbjuder ett fantastiskt utbud av bilar och presenterar sina kampanjer på ett intuitivt världskartegränssnitt. Samla på dig fler än 70 olika bilar från sex olika tillverkare från världens alla hörn. Tävla i ett utbrett kampanjläge, på dussintals tävlingsbanor, och mängder av rallyn och racingmästerskap på din väg mot toppen, ackompanjerat av ett briljant soundtrack som lämpar sig väl för de höga farterna. Det här spelet och dess innehåll har inte godkänts av någon biltillverkare eller biltävlingsarrangör och det finns inget sådant samarbete.