Super Brawl Rush
I en postapokalyptiskt ödemark är törst det enda som återstår. En törst efter ... ACTION! En törst efter ... VÅLD! En törst efter ... HÖGA FARTER! Törsten kallas allmänt för SUPER BRAWL RUSH!!! I SUPER BRAWL RUSH finns inga förlorare, bara legender ... Det enda du behöver komma ihåg är: Kör. Kämpa. Vinn! Super Brawl Rush är ett beat'em up som utspelar sig i ett söndersvett apokalyptiskt ödelandskap i en nära framtid. Kämpa dig upp till toppen genom svärmar av blodtörstiga gangstrar, mutanter och kultmedlemmar. Kan du detronisera Kejsaren och regera med järnhand? Innehåll: * Ett grymt heavy metal-soundtrack! * Sinnesrubbade fiender med unika angreppsmetoder och vapen! * Rafflande bossfajter! * Pulshöjande biljakter! * Flerspelar-co-op för två spelare!