Subdivision Infinity DX
Stig in i cockpiten på ett intergalaktiskt slagskepp och utforska den yttre rymden. Med mer än 30 engagerande huvuduppdrag och sidouppdrag som spänner över flera stjärnsystem är Subdivision Infinity en actionpackad resa fylld med rymddueller, kamp mot bossarna med mera i de fantastiska vilda yttre delarna av kosmos. - Slutför spännande uppdrag i huvudhistorien och utforska mystiska sektorer i galaxen. - Styr enkelt när du strider – kämpa dig igenom massiva rymdslag mot olika fiender: drönare, krigare, stora skepp med mera. - Utforska häpnadsväckande platser, alla med egen känsla och atmosfär. - Hitta borttappade reliker för att bygga nya fartyg, fånga in asteroider och sälj mineralerna på dem för att tjäna pengar eller använd dem själv för tillverkning. - Kämpa mot bossarna – finslipa dina kampkunskaper mot de kraftfullaste fienderna - Förbered dig för kampen – uppgradera ditt skepp och utrusta det med ett brett utbud av vapen.