StarLightRiders: HyperJump
Spräng horder av fiender och ladda upp dina warp-drives i klassisk shoot'em up-stil! Försvara jorden i det här snabba arkadskjutspelet! Ta befälet över HyperJump-skeppet och spräng dig igenom horder av utomjordiska inkräktare. Ladda dina warpmotorer genom att samla reaktorer – men se upp, fienden slår tillbaka hårdare ju starkare du blir! Byt typ av skott i farten, släpp lös skärmrensande bomber och kedja ihop kombinationer för maximal förstörelse. Möt episka bossar i intensivt vertikalt scrollande action, allt drivet av lätta berättande inslag. StarLightRiders: HyperJump ger klassisk arkadspänning med en modern touch!