Square Logic
Square Logic är ett logiskt pusselspel där målet är att fylla hela rutnätet genom att rita kvadrater och rektanglar. Varje bit du placerar ut måste innehålla exakt ett nummer, vilket anger hur många brickor biten måste täcka. Reglerna är enkla, men att hitta alla lösningar kommer att utmana ditt sinne. Utveckla strategier för att räkna ut hur man löser fler och fler pussel! Försök att lösa alla 200!