Squad E, to the Beach!
September, 1935 EC. Efter en knapp seger får Squad E ett specialuppdrag: att skära av en av imperiets viktiga försörjningsvägar. Men när Claudes skvadron stormar fiendebasen, finner de plötsligt att de står på en perfekt sandstrand... Denna berättelse kan spelas efter att du har klarat kapitel 10 i huvudberättelsen. Klara denna extraberättelse för att låsa upp baddräkter till Claude, Riley, Raz, Kai och Minerva. För att komma åt berättelsen går du till Book Mode > Menu > Extra Stories.