SpiderHeck
Spindlar med lasersvärd! SpiderHeck är ett slagsmålsspel i snabbt tempo med co-op där spindlar dansar till döden i kaotiska strider där lasersvärd, granater och till och med granatkastare används för att besegra fienderna. Utmana dig själv genom att slåss mot våg efter våg av vildsinta fiender i otaliga timmars skoj för en spelare, eller släpp lös kaoset på allvar i sprakande strider med dina vänner mot fiender i PvE. Hugg, kasta och klättra dig ända fram till segern i denna tokiga spindelfajt.