Spacewing War
Far ut i rymden för ett retroinspirerat shoot’em up-äventyr fullt av kluriga vändningar och hemligheter! Inkräktare från planeten Mavros har anlänt till jorden och utropat den till sin nya hemplanet. Det är upp till dig att stoppa dem! Spacewing War är en sidskrollande shoot’em up inspirerad av klassikerna inom genren. Det här actionpackade rymdäventyret i fyrfärgad pixelkonststil förenar lättsam science fiction och bedrägligt enkla spelmekanismer med mängder av vapen och massor av hemligheter som ligger dolda längs vägen. Spacewing War innehåller en mängd unika vapentyper, från enkla strålvapen till bumerangprojektiler, så att du har alla verktyg du behöver för att ta dig igenom de trixiga hindren och besegra de jättelika bossarna. Du kan anpassa din upplevelse ytterligare genom att välja mellan 40 olika färgpaletter, låsa upp kampanjer i takt med att du avancerar och upptäcka oväntade vändningar när den interplanetära sagan utvecklas! Res igenom stjärnfält, molntäckta himlar, tropiska kustlinjer och mycket mer i den här ultimata kärleksförklaringen till handhållna actionspelen av den gamla skolan.