Sonic Frontiers
Upplev Sonic som aldrig förr! Världar kolliderar i Sonic the Hedgehogs senaste höghastighetsäventyr! På jakt efter de saknade kaossmaragderna blir Sonic strandsatt på en uråldrig ö som kryllar av ovanliga varelser. Slåss mot horder av kraftfulla fiender medan du utforskar en hänförande värld full av action, äventyr och mystik. Öka tempot till nya nivåer och upplev spänningen och friheten med snabba plattformar i öppna zoner på de fem enorma öarna i Starfall Islands. Kasta dig in i äventyret, använd kraften från Ancients och sätt stopp för de nya, mystiska fienderna. Välkommen till den senaste utvecklingen av Sonic-spelen! Installera “Adventurer's Treasure Box” innan du startar ett nytt spel. Observera att DLC-innehåll inte kommer att valideras om det installeras efter slutförande av tutorialområdet. Kontrollera att den senaste patchen är installerad innan du installerar DLC.