SokoPenguin
Klä dig i hattar och skjut runt block då du tar på dig rollen som en pussellösande pingvin! Ett avslappnat pusseläventyr väntar dig i SokoPenguin, ett top-down spel i pixelkonst-stil där du flyttar på block. Du tar på dig rollen som en gullig pingvin och övervinner en stor variation av enskärmsutmaningar för att hjälpa honom att ta sig till sin igloo! Övervinn 100 nivåer av gradvis ökande komplexitet då du flyttar strömblock till deras motsvarande strömbrytare för att driva en vindbrygga, och fortsätta sedan till målet! Lyssna på avslappnande musik medan du listar ut hur du ska flytta blocken och skjuta undan lådor och andra hinder. Gör ett nytt försök med nivåer så många gånger som det krävs för att pingvinen ska komma hem igen!