Snooker 19 Gold Edition
Snooker 19 Gold Edition-paketet ger den ultimata upplevelsen från den officiella Snooker-världsturneringen, inklusive: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 Det officiella World Snooker-spelet, och den mest autentiska simuleringen av sporten någonsin. Spela i alla officiella turneringar som en av de främsta 128 spelarna i världen, inklusive Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui och sportlegender som Ken Doherty och Jimmy White. Snooker 19 Challenge Pack Pröva dina färdigheter i detta nya spelläge för Snooker 19 och ta dig an den ultimata snookerutmaningen. Detta paket med nedladdningsbart innehåll bjuder på 50 exklusiva utmaningar som utformats för att sätta dina färdigheter på prov, från grundläggande positioneringsövningar till avancerade stötpussel. Lös utmaningarna för att låsa upp 26 exklusiva biljardköer.