Sniper Elite 4
Upptäck en oslagbar frihet som krypskytt i världens största och mest avancerade skjutare i andra världskrigets miljö. Upplev taktiska tredjepersonsstrider, val som påverkar spelet och episka långskott över gigantiska nivåer och befria krigstidens Italien från fascismens grepp. Sniper Elite 4 utspelar sig efter sina prisbelönta föregångare och transporterar spelarna tvärs över de underbara italienska halvöarna, från soldränkta medelhavsstäder till uråldriga skogar, berg, dalar och nazisternas kolossala megastrukturer. Den hemlige agenten och prickskytten Karl Fairburne måste kämpa jämsides den italienska motståndsrörelsens modiga män och kvinnor för att besegra ett skrämmande nytt hot som kan sätta stopp för de allierades återhämtning innan den ens har börjat. EXPANSIV KAMPANJ Upptäck timmar av spännande speltid i gigantiska kampanjnivåer med hundratals fiender, fordon och nazistofficerare att jaga. Välj din egen väg till ditt mål, upptäck nya krypskyttsgömställen, hitta hemliga sidouppdrag, samlingsföremål och mycket mer! PRISBELÖNT PRICKSKYTTE Upplev stilbildande gevärballistik där prickskyttarna måste hålla vind, tyngdkraft och puls i åtanke för att träffa sina mål på hundratals meters avstånd. BRED ARSENAL Anpassa dig sömlöst till alla stridssituationer med en imponerande uppsättning ikoniska prickskyttegevär, pistoler, maskingevär, tunga vapen, fällor, granater och bomber från andra världskriget. STORA ANPASSNINGSMÖJLIGHETER Finslipa din stridsduglighet genom att uppgradera förmågor och justera vapenegenskaper som siktesförstoring, dämparhastighet och stabilitet. Skapa och redigera din egen utrustning för alla situationer. SMIDIGA FÖRFLYTTNINGAR OCH ÖVERFALL Klättra, häng, smyg och hoppa dig fram genom spelets enorma miljöer för att överrumpla fienden och dräpa dem från gömställen, över kanter, med mera! HYLLAD RÖNTGENKAMERA Sniper Elites hyllade röntgenkamera återvänder med helt nya element och funktioner för att fånga dina mest imponerande närstridsattacker och explosiva dödsfällor i benknäckande detalj. TAKTISK CO-OP Spela hela kampanjen online med en annan spelare eller hoppa direkt in i dedikerade co-op-lägen för upp till 4 spelare. SPÄNNANDE FLERSPELARLÄGE Upplev Sniper Elites berömda skyttemekanik i unika tävlingslägen för upp till 12 spelare i 7 olika lägen på 6 specialanpassade kartor. Ännu fler lägen och kartor kommer att släppas GRATIS efter lanseringen!