Smoothcade
Smoothcade är ett sött modernt ""rensa skärmen""-arkadspel som har kooperativa spel för upp till fyra spelare. Hitta den försvunna gyllene mixern via 100 plattformshoppande, problemlösande nivåer i berättelseläget - bestående av handgjorda nivåer och massor av fruktiga varelser! Spelarna måste fånga varelser med hjälp av projektiler som kallas för moln. Sedan måste de rusa in i molnet för att smälla bort varelser från skärmen. Spelarna kan välja och byta mellan Mercy- och Mayhem-moln via ett karmasystem - vilket påverkar speciella bonusobjekt och power-ups. Spellägen Berättelseläge: En berättelse i 100 nivåer med tre svårighetsgrader, om att hitta den försvunna gyllene mixern! Matchläge: Samla mest frukt för att vinna! Ett spelläge i partystil för 2 till 4 spelare. Spela på procedurgenererade nivåer för ett nytt fartfyllt nöje! Ändlöst läge: Med bara fyra liv, överlev procedurgenererade nivåer som ökar i svårighetsgrad! Snabbast vinner: Vinn mot klockan och äventyra dig fram genom en utvald värld av tio nivåer. Omspel: Spela och träna på vilken nivå som helst för skojs skull och försök vinna 3-stjärnor!