Sled Riders (Xbox One)
Hoppa in i det roligaste kälkåkningsspelet! Gör dig redo för snöiga banor, var och en speciell och full av överraskningar. Kör genom Snowflake City eller över Frost Mountain - varje lopp är ett äventyr! Se till att din Racer ser cool ut med roliga kläder och hattar. Välj en ljus kostym eller en söt snögubbedräkt för att sticka ut i snön. Välj din släde! Hitta din favorit, från gamla hederliga träslädar till supersnabba framtida slädar. Få den att lysa med coola färger och effekter. Tävla med dina vänner i spännande lopp som är lätta att spela men svåra att vinna. Gör stora hopp, ta skarpa svängar och hitta genvägar för att slå alla. Du får nya kläder och slädar ju mer du tävlar. Allt handlar om att ha kul när du tävlar i snön. Så ta din handkontroll, välj din släde och låt oss tävla!