Slap the Rocks
Ett stentufft pusselspel i episk pixelkonststil! Kombinera äventyr, medeltidsfantasy och klassiska pusselspel med skjutbara stenblock och du har Slap the Rocks, ett retroinspirerat, klurigt pusselspel där du spelar som en medeltida svärdbärande skattletare med en förkärlek för att flytta runt stenblock! Slap the Rocks har 30 nivåer och spelas i uppifrån-ner-perspektiv. Din uppgift är att ta dig igenom labyrinterna med stenblock, buskar och stubbar på varje nivå genom att slå på och få de vita stenblocken att glida ner i hålen och på så sätt skapa fri passage ända fram till skattkistan! För att klara varje nivå måste du använda ditt svärd för röja en väg igenom buskarna och hitta rätt väg framåt. Ställ dig vid ett stenblock och smäll till det med ditt svärd för att få det att glida över fältet och stanna när det krockar med stenväggar eller andra hinder. Genom att flytta stenar i raka linjer kan du till slut få dem i en position rakt ovanför groparna i marken och på så sätt fylla dem med stenblock. Kan du klara de allt mer komplicerade nivåerna och ta dig hela vägen till ära och rikedom?