Skater's Solstice
Bli en mästare på isen genom att glida igenom pusselspel med stigande svårighetsgrad! Glid över frusna sjöar och samla stjärnor i ett avslappnande pusseläventyr där du spelar som en ung skridskoåkare. Skater's Solstice är ett svårlöst pusselspel i uppifrån-ner-perspektiv med vintertema och skarp HD-grafik där målet är att klara 50 gradvis allt mer komplicerade spelnivåer för att bli skridskomästare. Varje nivå innehåller tre stjärnor och en glittrig utgångsportal. Kan du klara alla nivåer och samla in alla stjärnor?