Sissa's Path
Hjälp en kattunge att sortera sina leksaker i en serie avkopplande knuffarpussel! Lär känna kattungen Sissas underliga hobby! Hon är en väldigt organiserad katt, och när hon leker med sina ullbollar måste var och en av dem knuffas runt på golvet till rätt plats. I söt och färggrann 3D-stil är Sissa's Path ett knuffarpusselspel där du spelar som Sissa och flyttar runt hennes leksaker på golvplattor. När alla ullbollar ligger på de vita cirkulära plattorna är banan avklarad och ett nytt, alltmer komplicerat handgjort pussel väntar Sissa för att utmana hennes färdigheter i att knuffa leksaker. Kan du hjälpa henne att organisera sina leksaker?