#SinucaAttack
Spelet som kombinerar biljard och plattformsspel till ett unikt äventyr späckat med kluriga problem! Nu kommer #SinucaAttack som konsolspel, till nöje för nya spelare världen över. Det geniala indieplattformsspelet kombinerar på ett unikt sätt biljardsportens lek med fysikens lagar och plattformsgrafik i 2D. Välj din karaktär, skapa din egna biljardkö och försök lösa raden av escape room-scenarion så snabbt som möjligt med biljardkulor som dina främsta vapen. För varje nytt rum ökar svårighetsgraden, nya manipulationstrick introduceras och hindren blir allt knepigare. Studsa biljardkulorna från golvet, taket och väggarna för att slå på strömbrytare och öppna dörrar. Du kan till och med använda ryggraketer för att ta höjd när rummen blir allt mer vertikala, men se upp för fällor och fallgropar och undvik framför allt att stänga in dig för gott!