Shooty McSpaceFace
Onda bossar och underhuggare och sånt har tagit över din rymdbas! Utrusta dig och skjut ner fienderna som har invaderat varje zon i detta sidoscrollande skjut- och plattformsspel. Det finns en boss i slutet av varje zon (eftersom det är ett videospel) som kommer att kräva det bästa av dina förmågor för att besegra! Använd allt du har till ditt förfogande: ditt primära vapen, sköldar, en specialattack och mycket mer! Kan du som ensam krigare med det här uppdraget rädda rymdstationen från total förstörelse?