Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2 är den vackra fortsättningen på Flying Wild Hogs udda FPS-spel där du får följa den före detta shogunen Lo Wangs fortsatta missöden. Nu lever han som en tillbakadragen legosoldat, och måste än en gång kämpa mot horderna av demoniska arméer med sin förödande kombination av pistoler, svärd, magi och kvickhet. Kämpa tillsammans med upp till fyra vänner i flerspelarläget online, eller ta dig an äventyret på egen hand i fantastiska genererade miljöer. Utför farliga uppdrag och samla på dig kraftfulla nya vapen och mystiska, legendariska reliker.