Seven Doors
I detta pusselspel ur förstapersonsperspektiv ska du lösa gåtor, dechiffrera hemliga språk och överleva dödliga fällor i sju olika atmosfärer som är fulla av mystik och gåtfullhet. Låt dig omslutas av unika miljöer. Det kan vara en mörk och antik barockinspirerad atmosfär eller ett enormt schackspel, inget rum är likadant. Testa dina färdigheter för att lösa pussel och ta reda på vad som döljer sig bakom den sjunde dörren, om du klarar dig så länge.