Run Tekila Run!
Dua räknar får innan hon somnar, precis som hon gör varje natt. Men den här gången tar saker en bisarr vändning när det minsta fåret, Tekila, efter att ha hoppat över staketet, bestämmer sig för att springa iväg till en mystisk, drömlik värld. Dua måste jaga efter sitt förrymda får i ett vilt äventyr som är allt annat än vanligt! Välkommen till Run Tekila Run!, ett snabbt, magiskt strids- och komedispel där att räkna får blir till att bekämpa fruktansvärda zombiehorder! Med härliga flöjtmelodier i bakgrunden och en fängslande berättarröst som guidar dig genom kaoset, är detta spel en mix av humor och action som håller dig på tårna. Lås upp nya färdigheter, erövra monsterinfesterade länder och hjälp Dua att hitta Tekila i vidsträckta kartor fulla av fiender. Dyk in i en oförglömlig resa som erbjuder engagerande gameplay och en unik blandning av komedi och äventyr! Run Tekila Run! erbjuder flera svårighetsinställningar, så att du kan anpassa upplevelsen efter din smak. Oavsett om du letar efter en avslappnad genomspelning i Oövervinnerligt läge eller suktar efter en verklig utmaning med Svårt läge som kommer att testa dina färdigheter och reflexer, finns det något för alla. När du fortskrider kommer du att möta allt mer knepiga strider, smarta pussel och till och med några komiska möten med spelets quirky karaktärer. När du har avslutat berättelseläget tar inte det roliga slut där. Genom att slutföra huvudkampanjen låser du upp New Game+, ett läge där du kan återbesöka berättelsen med ett extra lager av utmaning. Den här gången överförs dina färdigheter, hälsa och mana från din första genomspelning, vilket ger dig ett försprång mot tuffare fiender. Dessutom, som en extra bonus, kommer du att kunna låsa upp och läsa de finurliga dikterna spridda över världen, vilket ger en ny nivå av djup och humor till din resa. Det är den perfekta möjligheten att uppleva spelets fulla berättelse, utmana dig själv med en högre svårighetsgrad och upptäcka alla hemligheter du kanske missade första gången.