Robozarro
Fysikkalabalik i 2D Robozarro är ett fysikbaserat actionspel i 2D där robotarna B0-3 och 0-Ramatron ger sig ut på en episk resa i Mech Angeles utkanter, genom mörka bakgator och över takåsar för att lösa gåtan med dr Zarros mystiska försvinnande.