Rivenaar's Grove
Skörda ingredienser för drycker för att bevisa ditt värde som lärling till en skicklig trollkarl! Rivenaar's Grove är en upifrån-ner äventyrsversion av glidpussel. Den snabba lilla lärlingen kan bara röra sig i raka linjer från en kant av fältet till en annan. Det är upp till dig att lista ut hur du använder dessa smidiga rörelser för att samla grödor så snabbt och effektivt som möjligt. När varje fält är rensat kan du gå vidare till nästa, med 50 nivåer totalt! I och med att du avancerar kommer nya fällor, hinder och portaler att introduceras, vilket gör det ännu svårare att skörda. För att ytterligare bevisa ditt värde kan du ta dig an utmaningslägen med begränsade drag och tidsgränser. Kan studenten verkligen bli mästaren?