Rise Eterna Bundle
Rise Eterna Bundle innehåller väl uppskattad fantasy sRPG, Rise Eterna, och en ny prequel till detta spel, Rise Eterna War, som blandar realtidsstrategi, däckbyggande mekanik och resurshantering. Upptäck hela historien om Ars Rare i ett enkelpack! Rise Eterna – Följ historien om Lua och avslöja mysterierna kring hennes ursprung i detta taktiska RPG-spel, som påminner om 16-bitars japanska strategispel. Rekrytera upp till 14 karaktärer med unika förmågor och besegra din värsta mardröm i episka slagsmål. Rise Eterna War – Upptäck den blodiga berättelsen om Arthbane, en stor general som ledde den sista striden för att återta sitt hemland Ars Rare från utländska inkräktare. Spela som Arthbane, 10 år före händelserna i Rise Eterna, samla lojalister i ett desperat försök att erövra huvudstaden Gaiacus.