RiftStar Raiders
Det råder kaos i galaxen, horder av WarSwarm, en artificiell svärmintelligens från yttre rymden har förklarat krig mot mänskligheten, och det är upp till federationens mest efterlyste man att rädda galaxen... och gå med vinst. Skicka dina pålitligaste kämpar för att skjuta och plundra dig genom 9 utmanande uppdrag för upp till fyra spelare och utrota svärmar av utomjordingar, federala agenter och rivaliserande piratgäng i den här rymdskjutaren. Samla bonusar och byte medan du kämpar mot horder av fiender i intensiva stridssekvenser och utnyttja belöningarna till att uppgradera ditt skepp. Anpassa ditt rymdskepp med tonvis av kombinationer för att skapa din perfekta utrustning, oavsett om du vill vara en stryktålig pansarvagn, en räddare i nöden för dina kamrater, en smidig skadegörare, och mycket mer.